21 april 2012

Loppis och eko marknad

Tillbaka till samma plats som igår med Julia fast nu med barn hon hade Malin och Simon och jag Stella och Nelly, de var helt ok hade trott de skulle vara mer folk men nöjd hitta bra eko produkter som jag var ute efter kunde varit smart och tagit ut pengar innan men jag tur Julia hade lite på sig:) sen promenad så blev den lyx milkshake herrgud va gott !!!

Sen blev det Åhléns, röjde runt där och handlade lite saker sen hem!!!Pastgratäng gjorde jag när jag kom hem pasta kycklingfilé tomatsås och mozzarella mmmmmm och lite sallad nu ligga säng med man och 2 barn och kolla Alvin och gänget 3 en mys stund helt enkelt som vi behöver vi är alla helt slut, dagen börjar som sagt ofta tidigt här vakanr vid 04.30 av Jamie sen är det kört må va söt men man blir galen sen har Nelly gympa kl 09 hon gick dit själv jag joggade dit efterstund så hon hann komma dit. härlig start på dagen ja det tar bara 10 min att jogga men lite bättre än inget:)

5 kommentarer:

  1. Missade dig på eventet i fredags, men det var ju en del folk..kul med lite shopping :) Jag skriver lilla O för att mannen vill inte att jag lämnar ut barnens namn.kramar Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de var mycket folk kände inte igen någon förutom Cecilia B och familjen Norrström men så är det när ma är ny i denna värld:)

      Radera
  2. Full fart är det på er iaf!! Kul att ni roar er.

    Ang. fika på fredag så kommer vi rätt sent till Stockholm och ska checka in på hotellet först och gå ut och käka sen, så jag vet inte om fika hinns med.
    Synd att du är på eventet annars hade vi ju kunnat ses på lördagen på förmiddagen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men du jag kanske hinner på lördag fm!! Ska kolla med Julia vilka tider det var på lör tror kanske det var på em!! Jag klämmer in en stund med dig;) vart ska ni bo?

    SvaraRadera
  4. First hotel amaranten på Kungsholmsgatan 31. Vi kan ju höras på lördagen eller på fredagkväll så får vi se om vi hinner ses! =)

    SvaraRadera