30 april 2012

Blogg minglet 28 april

Har haft en otroligt trevlig helg fre handlade jag presenter till stella åt god lunh klippte mig och sen kom lör uppe långt före tuppen sen fixa till sig och att frissan gör det bra betyder inte att jag gör det, herregud jag kan verkligen inte föna, jag gör aldrig det jag köpte en bra rundborste och satt igång haha länge så jag fick kramp i bena och armarna och ändå blev jag inte nöjd jag for runt som en virvelvind och stressade trots jag gick upp halv 5 haha typiskt mig sen åkt jag inte till stan panik köpte ett par skor ( som jag nu avskyr de är såååå obekväma) sen köpte jag nya leggings och mitt 500:e nagellack :) som såg ut så här senare på kvällen


Möte sen upp Julia vid centralen med en massa andra mamma bloggare sen off to Ävsjö där vi skulle bo på Rica hotell det var kanon hotell med fina rum samt grymt stor och tung goodiebag, droppa av grejerna sen ner för Lunch med alla andra bloggare träffa massa nya härliga människor sen gick vi på lite shopping och föreläsningar med bla Anna Söderlund Hanna Graf mf otroligt fin fika sen lite vila på rummet följt av en grym middag sen partaj med Tess Merkel och de var trögt i början men sen blev det nog röj för vissa mådde inte så bra dagen efter men jag och Julia gick och lade oss tidigt men byte rum mit i natten hahaha de var lite väl röj röj ner på festen så vi kundeinte sova fick rum på 18 våningen då gick det bra sen vaknade jag tidigt men Stella fyllde ju 3 år så var lite mån om att komma hem samtidigt ta det lungt satt i mörkret och väntade på att julia skulle vakna föratt sen äta frukost och vilken frukost det var otroligt bra måste jag säga bästa på lång tid, satt länge och snackade med några andra bloggare sen packa ihop åka hem till min älskade familj som väntat och väntat på mig köpte en stor rosa ros till stella hon blev jöätte glad sen dukade vi upp prinsess tema hemma sen kom de få vi hade bjudit inte många hemma ska jag säga eller friska men hon blev nöjd och sen gick Pelle jag och Stella och Farmor ner till ängen för att kolla in cirkusen sen lek i parken med alla de andra barnen en härlig men otroligt trötta dag Puss På Er Alla Bloggare Ni Förgyllde Verligen Min Dag .....Ses Snart Igen

Kramiz

kommer massa mer bilder har inte haft tid men jag har en el härlig bilder på er :) Det kanske gör ont men det är bara kärlek från min sida


tittut......haha

2 kommentarer:

  1. Verkar som ni haft kul!! Hoppas du kunde koppla bort stressen och magontet och att stella bus fick en fin födelsedag!!

    kram

    SvaraRadera
  2. Hade också trevligt på bloggminglet, så roligt att träffa massa andra bloggare, både nya och gamla bekantskaper.

    SvaraRadera