11 april 2012

Barnläkar mottagningar är så olika

om man bor i Stockholm är man knyten till en barnläkarmottaning ( som ligger i farsta) tex man behöver mer vård efter varit på Akuten eller bvc eller vårdcentralen osv jag har länge varit missnöjd med dem då vi går där med 3 barn sv olika skäl som har hälso problem man får aldrig tid man har ett barn med svåra problem men får vänta månader på tid så när jag sist var på Barnakuten Stella fick allerig chock mot nötter så träffade vi läkare som skulle skicka oss vidare för uppföljning på mottagningen jag blev helt tårögd det är verkligen inte bra där hon sa att vi var välkomna till hennes  mottaning hon är överläkare på Nacka Värmdö barnläkarmottning visst det ligger en bit bort och vi bor inte inom deras omr, men de är så bra där gulliga och hjälpsamma när man ringer oc h får tid för besök inom rimlig tid, ringde nyss och blir glad för de bryr sig känns det som Stella har storaproblem med´sin mage så får hjälp med det oxå, visst inga vård inrättninga rär perfekta men de är fasiken bättre än den som vi hör till stockholm (söderort) är glad attt jag träffade denna läkre på akuten för annars hade jag inte en fått hjälp ännu på "våran " barnläkarmottning

http://www.sodersjukhuset.se/Avdelningar--mottagningar/Mottagningar/Sachsskas-barnmottagning-i-Nacka/

3 kommentarer:

  1. håller helt med
    / Annika

    SvaraRadera
  2. Ibland kan man verkligen ha tur och hitta en riktigt bra läkare..kram Diana

    SvaraRadera
  3. Haft exakt sammma problem, lyllo dig:)

    hälsningar Anna

    SvaraRadera