16 april 2012

och så blev dem 3 (+ lite trädgård)

hon kom hon kom lilla Alma är här och i morgon ska jag till SÖS och träffa nyaste tillskottet:)

GOSA MED BEBIS FINNS INGET MYSIGARE

I dec fick en annan vän till mig sin nr 3 oxå den bebisen som man såg på ´kortet med Anna, Veronica hade även hon 2 pojkar sen fick en flicka

Tittar på Trädgårdsdrömmar på tv4 de gör om barack dagisets gård där ví bor, eftersom det finns fler barn än dagis slog de upp massa dagis överalt detta dagis mitt på en äng inga skydd för barnen inga träd och tycker synd om barnen som går där så bra blev det inte när de gjorde klart har ju varit förbi där x antal gångerulle över min döda kropp sätta mina barn där

3 kommentarer:

  1. ååh du får hälsa så gott till Anna=)!! lyllos dig som får se söta Alma i verkligheten! kramisar

    SvaraRadera
  2. ska hälsa:)ska bli så mysigt ska köpa med fina blomster till Familjen. kramiz

    SvaraRadera
  3. Bebisgos,åh vad mysigt :) kram Diana

    SvaraRadera