02 maj 2012

Att vara eller icke vara....Allergisk

ja det är inte kul för dem som är allergiska nu, björk är ganska stark nu och vi har mängder av just de i omr där vi bor, samt så bor vi nära skog och är mycket i skogen, men en ska jag undrar varför tror män i alla fall alla ok inte alla men många jag träffat så fort de blir förkylda på våran eller nyser att de är allergiska haha jag dör!!!!! mitt ex trodde det var helt säker sen testade han sig och INGEN ALLERGI nu nästa man i mitt liv tror sig vara det, men jag tror nog inte det, har sagt till honom innan pollen säsongen börjar ska man testa sig annars kan man få fel utslag men han gör det aldrig oich nyser lite och förkyld och nu är han JÄTTE ALLERGISK

TILLÅT MIG ATT SKRATTA

VARFÖR TROR ALLA ATT DE ÄR ALLERGISKA NÄR DE INTE ÄR !!!DET KÖRA MÅNGA MED DETTA ????HÖR DET TITT SOM TÄTT FRÅN FOLK!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar