18 april 2012

Nelly och Alma

I dag var vi hos plastik kirurgen på Advitakliniken ang Nellys öra hon har opererat det strax innan jul för det var utåtstående men tyvärr har det gått tebax läkaren har under sina 20 år sett 1 fall som hennes jo typiskt att se händer oss och just av alla Nelly :( så nu ska de operera henne innan höstlovet eller till jullovet så inte missar så mycket skola hon har genomgått flera operationer slutet på förra året , men sen åt vi lunch på gyllne måsen handlade present till Alma.


 Så begav vi oss mot SÖS v ar tänkt att vi skulle dit i går men Anna mådde inte så bra så då sa vi att vi kommer i morgon, Nelly bad mig skaffa ett till barn ehhhh jo men visst 5 snitt vill jag ju göra!!!!Veronica och Elvira kom nästan direkt efter oss, de var gööööör mysigt jag vill ha bebis nu varför får alla så gulliga bebisar:) nu kliar de rejält i livmodern........

2 kommentarer:

  1. Åh så söt hon är lilla Alma, så vackert namn också <3

    Stackars Nelly som måste opereras igen :(

    SvaraRadera
  2. Alma var en riktigt gosing som var helt underbar:) Anna var otroligt snygg för just ha gjort snitt ja alla kan ju inte vara snygga haha jag så ut som ett vrak total vrak haha kul att jag kan skratta nu de gjorde jag inte då, Nelly har sådan otur stackars barn hur mycket ska hon orka med

    SvaraRadera